Arrrrg

Usch, jag känner mig arg idag. Det blev ju inte direkt bättre av att jag var tvungen att prata med en jobbig person och sitta vid en sjukt seg dator, så fort man tryckte på en knapp skulle den ladda i en minut typ. Grymt störande.
Men arrangeringen gick riktigt bra imorse iaf, jag fick många fina komplimanger av läraren för min lilla komposition, så det var jättekul! Han tyckte att jag hade skrivit en jättesnygg låt och att jag hade bra koll typ :) Jag går inte alltid efter en massa regler när jag skriver låtar, jag lyssnar mycket. Och om det låter snyggt så lär det ju inte vara helt fel ute liksom ;) Nu ska jag bara komma på någon bra låt med lite fart i som jag kan arrangera för blås och kompgrupp. Ingen av er som råkar ha nåt tips? :P
Arga Malin i datasalen.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

sötis!



Åhh vad kul med läraren.... jag är glad för din skull! Du är ju grum och komemr gå långt det lovar jag!



2010-09-24 @ 12:22:16
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0