Delmål ett: check!

Sidsådär ja! Nu har jag minsann nått mitt första delmål med viktnedgången, en hel månad tidigare än jag hade räknat med faktiskt! -6,1 kg sen 2 aug, så jag är absolut nöjd. Men jag fortsätter, 10 kg till vill jag få bort. Eller åtminstone 5 och byta ut fettet mot muskler istället ;) Dumt att stirra sig blind på siffror.

Har precis varit och tränat med Jenny, himla skönt att gå dit på morgonen när det knappt är några där. Massa barn i omklädningsrummet visserligen, men de var ju inte på gymmet :) Bytte till mitt andra träningsprogram nu, där jag har två olika styrketräningsprogram, så nu kan jag träna på gymmet oftare eftersom det inte blir samma muskler som jobbar varje gång. Idag blev det ben, bröst och triceps. Nästa gång (imorgon) blir det rygg, mage, biceps och axlar.

Nu blir det dusch, tidig lunch och sen beger jag mig till skolan för lunchkonsert, träffa fina Matilda som jag inte har sett på 1,5 år (vi gick i samma klass första året på musikhögskolan) och sen lektion.

Kommentarer
Postat av: Mary

Hälsa Mathilda! Vi var ju på marknad och badade i somras=)



Du är så himla duktig som gått ner så mycket på så kort tid! Du ger inspiration för att börja igen, men imorse när jag skulle väga mig så vad vågen död. Kanske lika bra just nu eftersom jag är halvsjuk, men snart ska jag träna igen!

2010-09-27 @ 19:55:31
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0