Dentisten

Imorse kl 9 hade jag tandläkartid för att laga ett hål. 45 min tog det ungefär.. Fy, inte särskilt trevligt. Det gick bra först, kändes typ inget, men efter ett tag började det göra riktigt ont, men det ska väl kännas så när man borrar.. Så kul att de alltid säger att man ska säga till om det gör ont eller så, hur lätt är det med massa grejer i munnen? Käken känns helt knäpp efter att ha gapat stort så länge.. Tränade efteråt, det gick väl sådär.. Nytt program som jag inte har kört på ett halvår eller nåt, så det var flera maskiner jag inte har använt på länge, så det var rätt tungt. Men jag kämpade på!

Jag är ganska ledig idag, inga lektioner.. Ska snart till skolan och försöka öva lite, sen har ska jag "jobba". Sitter ju med i en kör för de som läser körpedagog, de behöver ju instrument att öva på ;P Men det är inte så betungande, mest roligt :) Sen har lärarna en konsert ikväll, det ska bli riktigt kul!

Ibland lägger sig luggen jättekonstigt, eller den står rakt ut snarare, så jag måste platta tilll den lite. Därav mössan ;)

Kommentarer
Postat av: ella

sv: ja jag spelar rätt så mycket :) älskar att spela gitarr ;)

2010-09-28 @ 17:41:26
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Mary

Usch, jag har aldrig behövt borra, har aldrig haft hål. Hoppas det inte gjorde allt för ont! kram

2010-09-28 @ 19:45:19
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Usch, läskigt med tandläkaren och att det kändes. Ja, preis hur lätt är det att säga till med massa skit i munnen?



Åhh det var som du skrev om blogawards. Men att träffa Simone var underbart kul. Vad kul att du läser hennes blogg med.

På vägen hem från Sthlm åkte vi in till Örebro station och jag kikade och hoppades att du skulle dyka upp där i väntan på att kanske åka till nästa station.



Hur mår du nu? Tänker på dig! Det kanske inte märks då jag inte kommenterar mkt, men jag gör verkligen det.



KRAMAR ♥

2010-09-30 @ 22:17:23
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0