Lärarkonsert

Lärarnas konsert ikväll var riktigt bra, blev väldigt impad av flera av dem. Man förväntar sig ju liksom att de ska vara grymma eftersom de undervisar på en musikhögskola ;) Men det var faktiskt några som var överraskande bra :) Dock höll det på lite väl länge, kom hem kvart över tio eller nåt. Så jag fick ta en snabbis med Idol och bara lyssna när de sjöng. Men det var ingen av mina superfavoriter ikväll, så jag är inte jätteledsen att jag missade det ;P Brukar ju inte vara så svårt att se på internet om man så önskar :) Är glad att Alice gick vidare iaf, hon var bäst ikväll!

Nu är det läggdags, börjar tidigt imorgon. Hoppas min mun mår bättre då, det känns fortfarande lite i kinden att den har varit bedövad. Och käkarna är alldeles ömma efter att ha gapat onaturligt stort i 45 min (med några få små pauser förstås).. 

Tänkte göra en fuling imorgon och gå förbi gymmet påväg till skolan och låsa in mina badkläder, ska nämligen på vattengympa imorgon kväll 19.45 och jag hinner inte hem mellan eftersom jag slutar kl 19, får gå direkt dit efter skolan. Så då är det ju onödigt att släpa runt på dem hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig God natt och sov gott :)

2010-09-28 @ 23:53:57
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Sofia

Snacka om att du är hurtbulle! vattengympa! Så himla kul hahah! Hoppas du har badmössa ;D



Ja eller hur! Så fort jag träffar en riktig stjärnkock/konditor ska jag fråga. En gång försökte jag men mkt bakpulver,,men funkade inte heller. Kanske man ska ha både jäst och bikarbonat haha?

2010-09-29 @ 15:45:18
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 22:38:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0