Trött powerwalk

Fy vad trött jag är idag.. Skulle helst vilja gå hem nu, men jag måste vara med på ett rep om en kvart först.. Ska vara med på en konsert imorgon för att fira att skolan fyller 50 år, så det kan ju vara bra om det sitter någorlunda ;) Sen tänker jag bege mig hemåt. Kanske dags för en vilodag, har ju tränat tre dagar i rad nu.. Och powerwalkat till och från skolan. Haha, det låter så fult med powerwalk tycker jag, men det är väl kanske det jag gör, ingen lugn promenad här inte (inte bara för att jag alltid har bråttom på morgonen)!
Vilken version av mig är snyggast? :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag vill ju inte du skall missa det =)

2010-09-30 @ 21:51:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0