Dan före dan

Ja, imorgon är det minsann SMASK! Hela eftermiddagen och halva kvällen har bestått av SMASK-rep. Det tog hur lång tid som helst att soundchecka alla instrument, så repet blev väldigt försenat. Halv åtta smet jag därifrån och då var det inte ens klart! Men så gott som klart iaf.. Men det var väldigt kul att få se och höra alla bidrag, det var första gången för i år som jag hörde alla :) Jag tror faktiskt att vi har en stor chans att ta oss långt i år, hoppas på det! Men ärligt talat är vårat bidrag mest schlager faktiskt :)

Familjen kom hit idag för att gå på SMASK imorgon, så ikväll var vi ute och åt på restaurang. Det var riktigt gott! Och nu är jag så sjukt mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha :P Nu är det läggdags tror jag, är väldigt trött efter den långa dagen.. Kanske lägger ut ett nummer som ni kan sms-rösta på oss i SMASK imorgon om jag får tag i det ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, lägg gärna upp nr så jag kan rösta! :)

Jag behöver inte ens lyssna för jag vet att ni kommer vara så jäkla bra - som alltid! ;)

2011-04-02 @ 00:04:05
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken restaurang var ni? Jag vill också ut och äta fintmat =) Jag har inte ens firat min 25-årsdag än för jag har varit sjuk sen dess =( Lycka till i kväll, jag håller tummarna för att ni vinner! puss

2011-04-02 @ 10:13:50
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0