Lite ledsen..

Blä, jag är lite ledsen nu.. Dennis skulle ju ha kommit på SMASK ikväll, men inatt har han lyckats få nån himla sjuka, han har feber, jätteont i halsen och hostar tills han kräks typ.. Så jag förstår ju att han inte kan komma.. Men det känns väldigt tråkigt. Det tyckte såklart han med.. Så himla typiskt att det skulle komma just nu, det här är ju något jag verkligen vill att han ska se. Så nu får vi väl se till att vinna så han kan komma och se oss på Riks-SMASK istället ;P
Har inte fått tag i något nummer att sms:a sen ikväll heller.. Ska försöka fixa ifall ni vill rösta, har ett bekräftat fan iaf, haha :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej, vad tråkigt att han är sjuk! Fixa numret så kan jag också sms-rösta =) puss

2011-04-02 @ 17:08:37
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0