Onyttig

Ikväll tänker jag fasen vara onyttig! Har haft massor att göra hela veckan (som vanligt), knappt varit ledig på flera veckor och kom nyss hem. Inte okej att sluta så sent på en fredag! Så nu har jag köpt godis, ostkrokar och chips som ska avnjutas så småningom. Tänker såklart inte äta upp allt själv/på en gång, men ändå :P Var så himla sugen på allt, så det fick bli lite av varje :) Det är ju kombinationen av de olika som är halva grejen liksom ;)

Har för övrigt haft mina klackar på mig hela dagen utan att få särskilt ont i fötterna. Däremot har jag känt mig lite ovanligt lång, haha. Särskilt när jag skulle handla! Ni vet sådana korgar med hjul som man kan dra efter sig? De brukar vara perfekta för mig, men med klackar så känns handtaget aningen för kort, haha. Tänk de som är längre än mig, då funkar ju inte den lösningen så bra.. Om de inte har jättelånga armar förstås ;) Ja, tankeverksamheten är på topp som ni märker ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, tänk om man hade armar som räckte ner till vaderna! Jag ska också vara onyttig med "fin-glass" och wienerbröd. Visst är det blandningen av massa gott som är grejen, jag lär inte äta upp 0,5 liter glass heller =)

2011-04-08 @ 19:17:07
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Hanna

Alltid lika gott att vara onyttig! Jag är det dock typ varje dag, så lite väl kanske. Får bättra mig ^^

Hoppas du får en fin kväll :D

2011-04-08 @ 19:26:04
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja vi får väl se. mitt ex var ju 18 när vi träffades och jag 21... så lite har ju hänt sedan dess :)

2011-04-08 @ 19:27:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Ja, våra myskvällar var inte dumma alls! Vi lyckades alltid äta typ popcorn eller nåt annat onyttigt när det var just "du är vad du äter". puss på dig fin!

2011-04-08 @ 19:53:17
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0