Påskpackar

Hej och hå. Det här har varit en lång dag. Det är ju så tråååkigt att sitta inne och skriva när det är så fint väder ute! Visserligen inte lika varmt och skönt idag som igår, men ändå väldigt fint. Jag och Rebecka har suttit inne och skrivit nästan hela dagen, pausade och gick ut några gånger iofs. Det går trögt nu. Men framåt i alla fall. Har även haft pianolektion, nu ska jag spela I want you back med Jackson 5. Ja tjena. Haha, det kanske går så småningom, men just nu känns det lite oöverstigligt med den basgången samtidigt som jag ska kompa och kanske sjunga.. Men det är väl bara att kämpa på så går det säkert så småningom ;)

Nu försöker jag packa inför hemresan imorgon. Det går sådär som vanligt, tycker det är så himla svårt att packa jämt.. Särskilt nu när vädret är så ombytligt. Men men. Om jag glömmer nåt kan jag säkert låna av mamma, smidigt att vi har typ samma storlek :)

Köpte roliga örhängen förra helgen, har nog inte visat dem. Gillar ju sådana skor, så tyckte de passade mig :)

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, det är svårt att packa. Jag ska packa imorn inför påsken i hudik. Jag har också varit och pillat på de där örhängena på ur&penn men jag köpte dem aldrig.

2011-04-19 @ 23:45:00
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

fining.

Tack för sms:et...jag svarar här genom din blogg =)



Åh skönt för dig sen att vara ledig nästan en hel vecka, du behöver det.

Tack för det du skrev om måendet med ♥



Allt kommer bli bra ska du se, du sjunger ju och spelar fantastiskt bra ♥

2011-04-19 @ 23:45:51
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: AnnaMichelle! BYGGBRUDAR

gokväll, allt bra med dig? kram (=

balla örhängen :D

2011-04-20 @ 00:00:33
URL: http://byggbrudar.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va kul att du gillar motivet malin =)

Har ju även två andra bildmotiv i form av WINGS och Blondie =)



Hoppas du får en fin onsdag!

//anna

nystratad webshop

www.avanna.se

2011-04-20 @ 09:24:10
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0