The big SMASK

Ja, igår gick ju SMASK av stapeln i Örebro. Det var riktigt kul, vi gick vidare till semifinal eller vad man ska kalla det. 8 bidrag blev 4 och det är bara de 4 som får poäng. Dock gick det inte hela vägen, det var synd, för jag trodde verkligen på oss. Särskilt med de kriterier som finns, då passade faktiskt våran in bäst tycker jag. Så det var lite av en besvikelse måste jag erkänna. Hade varit kul att få åka och tävla i Riks-SMASK någon gång.. Men men. Så kan det gå. Fast om man ska titta på poängen och vara positiv så kan man ju faktiskt säga att vi kom på en delad andraplats, inte fy skam ;) Det blev något så stört som två förstaplatser och två andraplatser i år, det ska liksom inte ens kunna hända :P



Såhär snygga var i alla fall jag och Emma :)


På efterfesten såg jag ut såhär:


Vill ni se fler bilder?

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, det var inte illa med två ettor och två tvåor! :) Riktigt fina klänningar Malin och ja, visa mer bilder! ;)

2011-04-03 @ 14:26:08
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tänkte på dig nästan hela dagen igår och SMASK konserten.

Vad fina ni är! Jag röstade och nu hioppas jag ni vinner=)

Jag skäms men kunde ju inte komma...Milton blev jätte sjuk med + att massa strular.



Mer bilder...jaaaa aa=)

2011-04-03 @ 15:10:39
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad synd att ni inte vann,jag röstade två gånger iaf. Snygga oufits! Jag är riktigt imponerad av smask-klänningarna, sydde du efter mönster? MERA BILDER!!!!

2011-04-03 @ 17:11:02
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0