Första skoldagen och True talent

Japp, så var första skoldagen för terminen avklarad. Känns lite läskigt att börja i femman på musikhögskolan måste jag säga! Jag är alltså snart klar! Jättekul att träffa alla fina människor igen, men inte särskilt kul att plugga igen.. Har väldigt svårt att komma igång, vill bara vara ledig :P

Måste bara klaga lite på True talent. Publikjuryn är ju helt sjukt inkompetenta! De röstar vidare folk som sjunger riktigt illa, men de som verkligen är grymma förstår de sig inte på. Blir jätteirriterad! Även om jag inte gillar alla låtar eller typer av röster så hör jag ju om det är en bra röst eller inte, men det gör uppenbarligen inte de som röstar. Idioter :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, jag gillar inte true talant heller! Inkompetent jury! Jag menar, visst att det är folket som ska gilla personen men man vill ju ha proffsigt folk isf. (som du och jag, haha! ;)). Håller mig till idol alltså!

sv. Jag tror att du hade passat superbra i det också, faktiskt! Kanske en mörkare nudefärgad? Du passar väl annars sjukt bra i mörkgrönt? Hit nu på hösten ju!

2011-08-31 @ 21:41:19
URL: http://hannasays.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0