Testar lite

Det här med foundation är ju inte lätt, särskilt inte när man chansar på en färg via nätet. Nu var jag lite för brun för den, men när jag blir blekare igen är den nog lagom :) Dessutom luras blixten, för sådär vit ser jag inte ut i verkligheten tack och lov! Testade lite borstar och primers och rouge och läppstift och sånt också, jag gillart!



Två av de nya nagellacken fick också åka på, gillar färgen (mango madness) och med matte finisher blev det ju riktigt coolt, inte det lättaste att fånga på bild i mörkret dock :)





Kommentarer
Postat av: Maria

Foundationen ser ju ut att bli jättebra i vinter när brännan är borta, matt fin finish! Nagellacket var också jättefint! puss

2011-08-13 @ 09:43:31
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0