Yes!

Nu har jag postat brevet med slutuppgiften och det känns så skönt att bli av med den! Dessutom kom paketet från e.l.f. idag som jag och Maria beställde för någon vecka sen. Sjukt mycket grejer till ett otroligt bra pris, särskilt när vi beställde eftersom det var 50% på allt då. Det ska bli så roligt att testa, får fira med det ikväll ;) Jag är mest nyfiken på det matta nagellacket, så det åker nog på efter att jag har diskat :) Dennis diskade ett berg igår men det är fortfarande ett berg kvar, så nu är det väl min tur ;)

Ursäkta den dåliga bilden, men ni får se lite grejer på så småningom istället :) Ville mest bara visa att det var mycket. Och det där är bara mina grejer, Maria hade en hel del grejer också :)


Update: Nu har jag testat läppenna, läppstift och läppglans ;) Brukar väldigt sällan använda det, men det är ju snyggt, så varför inte liksom? Har dock inget annat smink på mig idag, mascara hade ju varit snyggt :P Vad tycks?





Kommentarer
Postat av: Maria

Fin färg på läpparna! Nu blir jag ju ännu mer nyfiken på min del i paketet! puss

2011-08-12 @ 17:59:27
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åh, vad kul med nya produkter och till ett så bra pris. Jag är lite sugen på att testa e.l.f jag med. Ska besöka sidan senare och kanske klickar jag hem något=)



Fina du!



Kram

2011-08-16 @ 22:47:16
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0