Julfix

Jag har, som ni kanske har märkt, prioriterat att vara ledig i jul :) Har knappt rört datorn alls. Ganska skönt måste jag säga! Nu är det jättekonstigt väder, snöstorm och äckel, så jag har ingen större lust att gå ut. Har dessutom vrickat foten och blivit dunderförkyld. Men annars så ;)

Bjuder på några bilder från julfixet, men jag tänkte sprida ut dem lite i flera inlägg, så det kommer mera:)

Julklappsinslagning på pingisbordet.


Jag och brorsorna klädde julgrannen kvällen före julafton. De tyckte att det skulle se ut sådär i toppen. Inte jag.


Jag och granen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är faktiskt jätteskönt att vara lite datorfri, men nu har vi varit utan internet några dagar tack vare Dagmar och då är det inte lika roligt när man behöver det. Vi skulle kolla vägbeskrivningar på eniro och lite sånt och helt plötsligt blev man väldigt handikappad. Hoppas du haft en fin jul! When comes you home? puss

2011-12-27 @ 22:05:23
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilka härliga bilder. Men usch för vrickningen och snöstormen!



Kram

2011-12-29 @ 19:12:25
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0