Lååång dag igen

Jag kör på riktigt långa dagar nuförtiden.. Idag har jag varit hemifrån i cirkus 14 timmar. 9-23 ungefär. Satt och skrev på uppsatsen i massa timmar, sen var det soundcheck och rep inför två av tre avslutningskonserter som jag var med och körade på. Riktigt kul :) Blir sugen på att ha egen konsert :) Även om det krånglade extremt mycket med sångljudet först när vi soundcheckade, extremt störigt. Och konstigt fel som var svårt att hitta.. Tog massa tid som jag inte riktigt hade...

Jaja, nu ska jag väl snart sova, imorgon väntar uppsatsen på oss igen. Jippi. Fast nu känns det iaf intressant och går framåt :) Hoppas det går tillräckligt fort framåt bara!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad ni kämpar med uppsatsen! När ska den vara inne? Kul med konsert =) puss

2011-12-10 @ 09:56:58
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

Oj vilken lång dag... :/ Tur att du tycker att det är kul iaf ;)

2011-12-11 @ 21:50:48
URL: http://mymiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0