Färdigarrat!

Woho! Nu har vi arrat färdigt SMASK! Det enda som är kvar är att kolla igenom alla stämmor och se till att det inte ser helt knäppt ut på deras papper, men eftersom Sibelius är ett smart program så kommer det inte behövas särskilt många ändringar. Sen ska de sparas som pdf och sen kan de skickas in. Men det fixar jag sen, eftersom Emma ville hinna med sista tåget hem ikväll. Nu känns det faktiskt som ett färdigt arr. Och vi är så himla nöjda, särskilt med höjningen! En riktig schlagerhöjning, som sig bör ;) Och hör och häpna, vi är klara flera dagar före deadline (som är på måndag) :P

Nu tar jag helg och firar med att baka hallonpaj!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, härligt!!! Vad ni har varit effektiva med arret - märks att ni har vanan inne. Gott med hallonpaj, jag ska göra äppelpaj =) puss

2011-02-18 @ 20:43:25
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Å härligt!

Längtar tills jag ska se den om mamma nu hänger med till Ikea. Annars får jag ta tåget=)

2011-02-18 @ 23:03:53
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0