Dag 03 – Mina föräldrar

Mamma och pappa. Undra varför de flesta säger mamma före pappa? Kanske klingar bättre? Eller så kanske mamma står en närmre..? Hursomhelst. Mina föräldrar är fina föräldrar som alltid har funnits där. Jag har fått både bra och dåliga sidor från båda, såklart. Från pappa har jag nog fått funderandet, vi tänker båda väldigt mycket. Mamma är nog mer en känslomänniska. Och jag är någonstans mittemellan. Mitt ansikte kommer nog mest från pappas sida och kroppen är som mammas, vi har typ samma figur, storlek och är i princip lika långa. Beter oss ganska lika och tänker ganska lika. Det är knäppt det där med grejer man tar efter fast man inte tänker på det. Kroppsspråk till exempel. En gång stod jag och mamma på varsin sida av köket, så kom min kusin in och påpekade att vi stod exakt likadant. Absolut inget jag hade tänkt på och säkert inte hon heller. Inget medvetet val direkt :)

Folk säger allt oftare att jag är så lik min mamma. Samtidigt är jag farmor upp i dagen när hon var ung. Ganska häftigt sånt där :)

Haha, inte den absolut snyggaste bilden kanske, men jag orkade faktiskt inte leta igenom mina tusentals bilder :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

Svar: ja det känns bättre än vikten på 59 kilo först, hade inte sett klokt ut!!

2011-01-04 @ 18:57:25
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: tess

Jag är nog mest lik pappa till både utseendet och sättet. Jag är lång, har lätt att lägga på mej extra kilon och har hans ansiktsform hehe



Sv: jag köpte dem på din sko, på rean =) 399 tror jag jag fick ge för dem!

2011-01-04 @ 19:04:20
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Intressant att läsa. Vilka fina föräldrar du har.

Jag tycker du är lik din mamma mest på utseendet jag med.

Tänk vad man ärver olika och från generationerna.

En härlig blandning har du allt fått finaste=)



2011-01-06 @ 00:36:36
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0