Dag 06 – Min dag

Inte särskilt händelserik dag, vaknade sent och har tittat på fin film (och snyftat till den), men det vet ni ju redan. Städat toaletten igen eftersom äckelkatterna verkade tycka att det var lämpligt att bajsa ner överallt med äckligt klet. Fy, vad vidrigt.. Jag hade tänkt duscha och så möttes jag av det där, så duschen blev lite uppskjuten tills det hade slutat lukta så äckligt.. Annars har jag försökt få ordning på min bångstyriga lugg. Den vill inte bete sig och jag blir galen! Så jag tog fram plattången och saxen och nu är den väl ganska okej, förutom att min himla virvel är hopplös idag! Bytte schampo och balsam idag, så hela håret är äckligt mjukt och fluffigt. Så fort det har torkat får Osis dust it råda bot på den saken! Tycker inte om silkeshår :P

Det andra glasögonparet är på  idag. Måste justera dem igen, de sitter lite snett.. Men det märker man oftast först när man har använt dem ett tag.


Ska snart gå och handla ingredienser till pizza och kanske nåt annat gott. Det är ju trots allt fredag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka mysiga katter du har :)



Nej, då väntar jag med filmen :)

Här blir det först skidskytte, sen skall jag köpa hem mat från kosan :) och så hyr jag kanske ngn film om jag orkar :)

2011-01-07 @ 16:46:38
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Tack så mycket, det var härligt och ta dem med....hoppas du får lite sol du med :)

2011-01-07 @ 19:42:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0