Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har jag nog shoppat lite för mycket för min ekonomis bästa. Men jag fick ju faktiskt pengar i julklapp, så de ska väl användas. Eller investeras, det låter bättre :) Veckan har varit ganska lugn förutom gårdagen. Då var det arrangeringskonsert och jag sjöng min egen låt som ingen har fått höra tidigare, berättar mer i nästa inlägg. Rep vid flera tillfällen under dagen eftersom jag var med på tre låtar.. Och så skrev jag och Emma klart smask-låten där emellan :) Så det var en riktig heldag på skolan. 9.30-23 ungefär. Helgen blir nog lugn, inga speciella planer än så länge iaf.

Kommentarer
Postat av: Maria

Är ni klara med SMASK-låten? Det måste ju vara rekordtidigt isåfall!

2011-01-14 @ 23:22:08
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Å vad härligt att ni är klara!

Verkligen en heldag ja.



Kramar

2011-01-15 @ 20:02:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0