Dag 17 – Mitt favoritminne

Men hjälp, kan man välja ett favoritminne? Jag kommer inte på nåt överhuvudtaget bara för det.. Eller jo! Nu vet jag! Jag har berättat om det tidigare, men jag kommer faktiskt inte på nåt annat just nu, så here I go again! Har ju faktiskt fått en del nya läsare, så jag tillägnar det här inlägget speciellt till er nya ;) Kopierar rakt av från inlägget som jag skrev i somras :)

De flesta knäppa grejer som jag hade för mig som liten var med min granne Cecilia, vi har känt varandra sen jag var 5 och hon 6, snart 20 år med andra ord. Och vi har fortfarande så roligt när vi träffas :) En kväll när vi var kanske 8-9 eller nåt så spöregnade det för fullt. Men då fick vi den briljanta idén att ta på oss alla regnkläder och gå till skogen. Där fanns en ganska brant stig som förstås var helt lerig. Där lekte vi typ fångarna på fortet och drog oss upp med hjälp av grenar och grejer. Och förstås ramlade vi i leran ett par gånger.. Till slut blev själva leran det roliga och vi smetade in oss totalt i den, hahaha. Till slut blev det ju förstås dags att gå hem, men vi kunde ju inte gå hem helt leriga. Så för att dölja detta gick vi till pulkabacken i närheten. Och eftersom det var sommar var det ju helt blött i gräset, så vi rullade nerför backen och vips så var vi rena igen ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, vad knäppa ni var! Jag var nog inte så glad för att lorta ner mig, men vatten har jag alltid gillat!

2011-01-18 @ 22:33:24
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hhahahahah! Detta inlägget hade jag nog missta i sommras, ett tecken på jag jobbade för mycket då :)

2011-01-18 @ 22:33:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Ja jag behövde verkligen det nu innan sängen... :)



Ja, jag lyckades ju nästan i december, så borde kunna lyckas nu med, eller?

2011-01-18 @ 22:46:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0