Dag 21 – En stund jag minns

Något jag minns tydligt är när jag och Dennis började bli kära i varandra. Vi hade båda förhållanden som vi avslutade eftersom vi hade träffat varandra, men det var nog bara en tidsfråga innan de hade tagit slut ändå eftersom det inte funkade.. Vi hade gått nästan en hel höst på folkhögskolan innan vi upptäckte varandra eller vad man ska säga. Visst hade vi pratat lite, men båda hade nog tänkt att den andre inte var någon man skulle passa att umgås med riktigt. Men det visade sig vara helt fel när vi började prata, på riktigt. Vi hade massor att prata om och jag minns att vi satt i skolans kök en eftermiddag när de flesta hade gått hem, och bara pratade. Jag frös som vanligt, så jag fick värma händerna på hans kaffekopp. Hur mysigt som helst och ingen av oss ville gå hem. Känslorna blommade upp väldigt snabbt och innan vi hade sagt att vi var ett par fick vi ju smyga lite med det, haha. Men det märktes nog ändå kan jag tänka mig. Från att knappt ha pratat med varandra till att helt plötsligt sitta bredvid varandra och leta efter varandras händer i smyg kanske märks? ;)


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

vad gulligt!! :D



ja men det är ju bra snitt det med :)

jo jag mäter mig, men händer inte så mycket där på senaste tiden heller :O jag står still! som en stopp skylt :P

2011-01-23 @ 22:59:54
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, mig lurade ni inte särskilt länge =)

Japp, det är en ny hårfärg fast bara en toning så den börjar gå ur nu. Har liksom inte kommit mig för att fota håret, men det var riktigt rött från början! Jag har saknat dina kommentarer nu i helgen! puss

2011-01-23 @ 23:10:55
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag köpte såna rengöringsdukar till både laptop och plasma-skärm så jag kan göra rent tv:n med. Kostade 79kr/100 st på Kjell&co. Guld&diamanttvätten köpte jag på guldfynd, dem hade 25% på typ allt så jag betalade nog 52kr för den. Jag har bara testat silvertvätten förut och tyckte den var bra så nu ska jag testa att göra rent våra vigselringar. puss

2011-01-23 @ 23:31:50
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0