Dålig dag

Usch, den här dagen har inte varit någon höjdare. Skulle ha tvättat imorse, men vaknade förstås 10 min efter att tvättiden hade startat och poff så var den borta.. Dessutom väcktes jag av telefonen, tror det var någon telefonförsäljare, men jag orkade inte svara.. Jag gick till tvättstugan för att se om tiden mot förmodan var kvar, men icke. Så det blev en ny imorgon. Och när jag kom hem och skulle ta av mig skorna så lyckades jag förstöra halva stortånageln, den måste ju ha varit halvt av redan innan, för jag nuddade knappt med skon. Men ont gjorde det och gör fortfarande. Och på det huvudvärk och förkylning. Kul start på dagen va?

Sen har den fortsatt i ungefär samma stil, fast jag har knappt orkat göra något.. Gjorde en kraftansträngning och gick till Coop för att handla, men jag gjorde misstaget att skotta innan eftersom det har snöat hela dagen.. Så när jag väl skulle handla kände jag mig febrig och halvt svimfärdig..

Så nu bestämmer jag att imorgon ska vara en bättre dag. Okej?

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

ibland får du såna där oturs dagar. Du förtjänar de verkligen INTE!



Hoppas det blir bättre !

2011-01-06 @ 00:32:57
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0