Marknad

I helgen är det marknad här i Örebro, hur mycket grejer som helst! Jag var på stan i jakt efter p-piller idag, men mina är tydligen restade hos leverantören och finns inte att få tag på längre.. Vilket skit! Så nu måste jag ringa och fixa en annan sort.. Kom hem med lite annat dock. På marknaden letade jag tjocksockar och en plånbok och det var precis vad jag hittade. Två par sockar blev det, de andra är bruna. Plånboken är liten och svart i skinn, ser inte så spännande ut, så den får ni tänka er istället :P Hursomhelst välbehövligt eftersom min gamla snart faller sönder. Råkade gå in på H&M och hitta en kofta och lite annat smått och gott, haha. Är lite osäker på om jag ska behålla den.. Eller egentligen inte, för jag tycker om den men tyckte den var lite onödigt dyr (200 kr, haha) :P Vad tycker ni? Behålla eller lämna tillbaka?



Kommentarer
Postat av: Maria

Koftan var fin , du får låta samvetet bestämma om du har råd =) var har du köpt raggisarna? puss

2011-01-29 @ 09:54:28
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0