Morgontrötthet

Alltså, det här med morgontrötthet. Jag förstår inte hur det kan vara möjligt att vara så extremt trött varenda morgon när man vaknar. Eller morgon och morgon, snarare förmiddag. Jag försöker ta mig upp vid 9, men det blir oftast en timme till för jag vaknar liksom inte. Jag skulle gärna vara en sån där människa som får massa saker gjorda på morgonen, men det är nog bara att lägga ner det. Det är ju en fördel om man kan vakna först ;)

Nu äter jag frukost och sen ska jag iväg och träna. Sen blir det plugg för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

idag sov jag till 11.30... vet inte vad som hände, men jag har nog varit riktigt trött haha.... :)



Tack, bilderna tog jag på morfars begravning... :)

2011-07-01 @ 13:52:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0