Cykeläventyr

Idag har jag varit ute på cykeläventyr igen. Inte lika långt denna gång. Men till stan och det är väl sisådär 5 km dit. Hade gröna gatan hela vägen, det händer inte ofta kan jag säga. Måste bero på att cykeln är så bra ;) Blev ingen lång stund på stan, men jag hittade det jag skulle. Nagellack och tuschpennor, så nu ska här målas! Letade efter en till långklänning, så jag skulle ha något att byta med ibland, haha. Men jag hittade ingen. På hemvägen handlade jag massa mat på Willys. Tur att jag hade två cykelkorgar, haha. Fast jag hade behövt en till, då hade jag sluppit ha en kasse på styret :P Men jag tog mig hem och jag orkade cykla hela vägen. Det är typ en enda stor uppförsbacke typ 2/3 av vägen hem därifrån, så jag är ganska impad av mig själv. Och cykeln ;)

Ni som känner mig har nog förstått att jag gillar att matcha. Och så mycket som jag använder min nya långklänning så måste jag ju ha ett nagellack som matchar ;) Kom hem med två :) Får testa det mörkare nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Maria

Najsigt! Matchning is the shit, fast det är lite dåligt med det här när jag jobbar så mycket. Då har jag bara oömma kläder och inga smycken och sånt ifall barnen drar i det =(

2011-06-18 @ 23:23:22
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag försöker ju att vara lite snygg på jobbet med, men stora hängande smycken har jag inte. Jag masar mig ändå upp och tar på mig linser och sminkar varje morgon, kanske byter örhängen men till nåt fint som inte hänger ner. Jag hade ett långt halsband en dag men alla ungar drog i det och det var ivägen när man delar ut mat och byter blöjor så det tog jag av efter nån timme.

2011-06-18 @ 23:47:39
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0