Fantastisk midsommar? Nja.

Känner att jag kanske borde skriva några rader här, det var ett tag sen senast. Dock har jag ingen helt perfekt och alldeles fantastisk midsommar att berätta om som de flesta andra i bloggvärlden verkar ha haft, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Antagligen ljuger de flesta, för så fantastiskt kan väl inte alla ha haft det? :P Min var absolut inte hemsk, den var helt okej. Grillade och åt jordgubbar med svärmor+familj, det var ganska kallt, blåste mycket och regnade en del. Som vanligt midsommarväder ungefär ;) 

Kom hem igen igår kväll och sen dess har jag inte gjort så mycket vettigt eftersom jag sov så himla dåligt när vi var borta. Vilket jag alltid gör när jag sover på ställen jag inte brukar sova på. Eller ja, jag sover ju inte ens bra hemma, men det är ännu värre när jag sover borta :P Läst lite och sett på criminal minds mest. Är inte så sugen på att gå ut när det regnar. Fast nu verkar solen ha kikat fram igen, så jag kanske ska ge mig ut på en liten cykeltur.

Började lyssna lite på Sommar i P1 igår när jag inte kunde somna, Mia och Klaras program var så himla bra. Mia Skäringer alltså, vilken kvinna. Så skönt att hon vågar prata om sånt man inte "får" prata om egentligen. Så jag hakar på henne här och vågar säga att min midsommarafton inte var fantastisk, haha ;) Någon som har några speciella sommarpratare att rekommendera förresten?

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, sommarprat i mitt hjärta! Jag har lyssnat på massor nu, även kändisar som jag inte gillar annars och har gillat deras prat. Jag rekommenderar David Batra, Mikael Tornving, Mikael Nyqvist, Nour El Refai, Sissela Benn Jonas Gardell och Peter Settman. Det var vad jag kom på på rak arm =) Skönt att du skriver så ärligt om midsommar, så himla fantastiskt som folk får det att framstå tror jag inte att det är. puss

2011-06-26 @ 22:31:21
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Man får ringa kl.8 och framåt men idag var alla tider slut så jag får ringa imorn kl.9 igen. Det finns inga receptfria grejer mot ögoninflammation, man får bara skölja med vatten eller möjligtvis koksalt. Om jag är förkyld efter resan också så tänker jag gå till vårdcentralen och be dem ta prover för jag är ju alltid sjuk! har du lyssnat på nån sommarpratare än? puss

2011-06-27 @ 11:12:51
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag tror inte att koksalt ska göra ont, inte mer ont i kranvatten. Jag har precis fattat hur man gör med appen från sr. den heter sveriges radio play. där kan du spara sommarprataraprogrammet som favorit och sen ladda ner avsnitt, då behöver man inte koppla in telefonen för att lägga in eller ta bort vilket är smidigt då man snabbt kan radera det man lyssnat på och få plats för nya avsnitt =)

2011-06-27 @ 12:06:45
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0