Förvandla miljön till poesi

Stort tack till er som kommenterade min lilla novell (eller vad man ska kalla den) igår, det betyder mycket! Nu är självförtroendet lite bättre och det blir version 3 som skickas in :) Kommer säkert läsa igenom den hundra gånger till innan jag vågar göra det. Eller i alla fall tio gånger till. Svårt att bli nöjd med något när man kör fast hela tiden och inte ens tycker om att skriva på det sättet.. (Update: Trodde jag ja! Jag läste en gång och tyckte att det såg ut som jag ville. Så nu är den insickad!)

Hursomhaver. (Haha, det har jag nog aldrig använt förut, någon gång ska vara den första!) Idag ska jag ta tag i nästa uppgift. Nämligen bege mig till en offentlig plats och "förvandla miljön till poesi". Haha, ja, det känns ju lite lagom flummigt kan jag ju säga. Men jag får väl ta och göra det då. Jag brukar må bättre om jag strosar en stund på stan, så jag slår två flugor i en smäll. Får väl sätta mig på ett café eller nåt och spionera och tjuvlyssna på folk.

Målade över nagellacket häromdagen. Gillar den här nya färgen bättre, väldigt svår att fånga på bild dock! Matchar H&M-rea-linnet perfekt iaf! Fast jag tycker att färgen går aningens mer åt orange än vad min skärm visar åtminstone.. Mer korall än rosa. Idag är jag inte lika matchig. Men det är ju fint att piffa upp blå/svart/vit med en liten färgklick tycker jag :) Och ja, jag har cykeln i hallen! Är rädd att någon ska ta den eller sparka på den eller nåt :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är inte kul... men jag försöker att inte tänka på det.... :(

2011-06-21 @ 13:37:42
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Vad skönt att ha lämnat in texten, då kan du släppa den till responsen kommer =) Jag tror du fixar poesin galant, du är duktig på att skriva! Och nagellacket och outfiten var jättesnygga =) puss

2011-06-21 @ 15:26:03
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

fin färg, måste måla mina med :)

2011-06-21 @ 19:47:21
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Johanna

whoooo! Fun! :)



Jaa det har hänt mig med ibland, lite muppigt... men då brukar jag sudda ut och skriva om och då brukar det funka! :)

2011-06-21 @ 21:12:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0