Klassfest

Många inlägg på rad här, haha. Men jag har inte hunnit skriva på några dagar, så jag har lite roligt att berätta och visa :) Igår var det klassfest, hur roligt som helst! Måste göras om fler gånger! Vi grillade och sjöng och lekte roliga lekar hela kvällen och halva natten :) Invigde nya sommarklänningen också, jag gillart!
Adrijana och jag.
Tim sov och Emma skulle väcka honom med citron, haha :) Helena och jag.
Kristian, Jenny och Emma.
Siri, David, Andreas, Gabriella, Adrijana och Jon. Sanna-Maria, Richard och Helena.
Som sagt, roliga lekar! En av lekarna körde vi i lag. Man tar en kortlek och bestämmer vilka kroppsdelar som ska röra varandra (med kortet mellan) på varje siffra, typ mage mot mage, mun mot knä osv, när man börjar komma upp i sisådär 10 kort börjar det bli riktigt svårt. Det gäller att inte tappa korten nämligen! Och vissa kombinationer är ju ganska omöjliga till slut. Hysteriskt roligt i alla fall!
Av respekt för de inblandade får ni inte se så många bilder, det blev betydligt knäppare poser än såhär, haha :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den leken med korten är jätterolig! Jag förstår precis vad du menar med konstiga positioner =)

2011-06-04 @ 19:49:44
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0