Hata paljettyg!

Fy vad jag är less på paljettyg nu! Har i princip sytt klart båda SMASK-klänningarna nu.. Har totalt klippt och sytt grejer av 5 meter paljettyg.. Och det mesta i rätt små bitar, så jag är extremt trött på det! Särskilt eftersom det inte går att sy i ordentligt, symaskinen börjar protestera ordentligt nu! Var tvungen att göra om lite också och det var nästintill omöjligt att få till det snyggt längst upp på klänningen.. Men nu får det duga, jag orkar fasen inte mer :P Ni som någonsin har försökt sy i paljettyg vet nog vad jag pratar om..

Var på skolan i typ två timmar imorse, skulle träffa Rebecka. Vi skrev och pratade lite, sen försökte jag öva piano, det gick sådär. Jag är så himla trött hela tiden, så jag orkar liksom inte koncentrera mig ordentligt.. Dessutom är det sökningar idag, så det var massa folk överallt. Så jag bestämde mig för att åka hem och sy istället.

Nu tänkte jag kolla på One Tree Hill, men till min fasa hade de tagit bort nästan alla avsnitt på den sidan där jag brukar titta.. Inte okej! Hade verkligen sett fram emot det.. Har ju några säsonger kvar att se också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0