Hemma efter lunch

Vad mycket man hinner göra när man är hemma efter lunch! Jag har knappt hunnit vara hemma senaste veckan förutom någon timme på kvällen innan jag ska lägga mig, men då är jag oftast helt slut.. Så det var väldigt skönt att komma hem vid tolv. Har sytt massa, övat dans, sett två avsnitt av Sofias änglar, diskat ett berg och nu lagar jag lasagne. Men jag kom på att jag inte har några lasagneplattor kvar, så det ska jag gå och införskaffa nu! Och diskmedel. Det finns inte en droppe kvar i flaskan.. Kan ju vara trevligt att ha hemma ;)

Fanns massa sådana här långa baslinnen på H&M för 49 kr i fina vårfärger förra veckan, säkert nu med. Jag tyckte det kunde vara kul att variera med nåt annat än svart eller vitt ;) Svårt att fånga färgen på bild, men det är mer grönt än turkos.

Kommentarer
Postat av: Johanna

javisst är det töntigt? skaffa dig ett eget liv typ... :P Jag skulel säkert kunnat skämtat om att jag är fotbollsfru eller så, men skulle nog inte kalla mig det haha och framförallt inte förrän jag var fru.... :=

2011-03-29 @ 18:27:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Ja, sy en kjol =) Jag får tyg över från klänningen s¨vi får se om jag hittar på nåt med resterna. Fint linne, det är alltid bra med lite fräshca basplagg! puss

2011-03-29 @ 19:48:25
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

Jag gillar HM´s bassortiment :) Det är så roligt med färg och variation, så jag köper hellre 4st billiga linnen i "okej" kvalitet för 200:- än ett för 199:- på MQ hehe. Snygg färg var det på ditt oxå :)



Sv. klart du ska ha klack. Jag tror att man tänker på de där 4 extra centimeterna onödigt mycket själv bara, ingen annan reagerar nog på ett par cm ;)

2011-03-29 @ 23:50:31
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du har verkligen fullt upp med både sy,diska, handla, träna för SMASK och jag beundrar dig. Det är ordning och reda på dig=)



Jag skulle vilja ge dig en present eftersom du är en sån bra bloggvän, jag behöver din adress.. vill du skicka den till min hotmail?

2011-04-01 @ 00:40:46
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0