Kavaj

I lördags var jag på jakt efter en svart kavaj. Jag köpte en på rea för ett år sen typ, men eftersom jag har gått ner i vikt så tycker jag att den är för stor. Ville ha en tightare med bra passform. Letade typ överallt och hittade till slut den här underbaringen på Vero Moda. Fanns bara två kvar, båda i storlek 36, det kan jag inte ens ha egentligen, haha. Men tydligen så gick det ändå! Enda kruxet är att jag inte kan knäppa den, eller det går, men det ser väldigt trångt ut och jag kan typ inte andas :P Men i övrigt känns den lagom och den sitter precis så som jag vill att en öppen kavaj ska sitta (och jag tvivlar på att jag skulle vilja knäppa den). Och jag tycker att den är riktigt snygg! Lite längre bak och rundad kant nertill. Vad tycks? Såg helt störd ut på alla bilder där jag försökte hålla undan kameraremmen, så den får vara med och störa..



Ja, sånt här viktigt pysslar jag med idag istället för att plugga, haha. Men jag ska snart äta lunch och sen iväg på vfu. Får ändå inget vettigt gjort just nu, så jag kan lika gärna blogga ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så jättemycket för att du berättade om vad du gör :)

2011-03-14 @ 14:26:21
URL: http://matverkstan.wordpress.com/
Postat av: Maria

skitsnyggt ju! Du är så fin Malin!

2011-03-14 @ 17:33:38
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0