Lååång skoldag

Imorse gick jag hemifrån vid 8.30, 19.45 var jag hemma igen. Och allt jag har gjort däremellan har varit skolrelaterat sånär som på den sista halvtimmen då jag var på H&M och sen handlade mat.. Och åkte buss iofs, men det var ju för att ta mig dit och hem. Dagen har varit rolig, men sista timmen kände jag mig väldigt okoncentrerad.. Fattar inte riktigt hur man tänker när man lägger kulturskolescheman dock, när ska man hinna äta? Har man tur är det 20 min rast på en hel eftermiddag/kväll.. Galet! När klockan börjar bli 17-18 vill jag liksom äta middag.. Det är väldigt mycket att göra nu, ganska jobbigt.. När ska jag hinna träna tex? Det börjar bli dags att komma igång igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, det var en lång dag! Börjar du alltid tidigt eller kan du inte träna på morgonen? puss

2011-03-11 @ 08:18:37
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Oj vilken lång dag :( men du är duktig som orkar med det :)

2011-03-11 @ 17:57:44
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, samma här med träningen. Väntar just nu på att få mitt behörighetskort på jobbet så jag kan använda gymmet där.. Tänkte också börja springa lite men så jäkla halt ute än... :-/



Undanflykter och ursäkter - är ta mig fan bäst på det när det gäller träning...

2011-03-12 @ 14:56:02
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0