Mycket igen

Nu börjar det bli mycket att göra i skolan igen.. Himla tur att förra veckan var lugn så jag kunde ta igen mig lite.. Nu blir det bara mer och mer framöver känns det som. Och jag tycker att det räcker som det är nu!

Borde tänka ut nåt smart att göra imorgon på sångdidaktiklektionen.. Har valt ut en låt och en övning, men vi ska väl göra nåt med dem också antar jag.. :P

Läggdags nu i alla fall. Sov alldeles för lite natten till idag, så jag är trött som en kruka!

Har nyss plattat håret. Och inser att jag borde klippa luggen snart igen. Men inte ikväll. Och hahaha, måste uppdatera med bilden till höger också, tog den nyss och blev så rackarns snygg ;) Läggdags var det ja!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

fina du!



Sov gott och dröm sött:)

2011-03-02 @ 22:51:55
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, vilken min du fick till på den högra bilden! Kul att se att fler använder uttrycket "trött som en kruka" =) Hoppas sångdidaktiken går bra idag! puss

2011-03-03 @ 08:17:16
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, den här kompletteringen var lite mystisk överlag. Jag skulle skriva om några begrepp mer explicit och ändra en grej i referenslistan. Felet i referenslistan hittade jag inte så mailade och frågade exakt vad som var fel och fick svaret att det var möjligt att hon blandat ihop det för det var inte fel. Dem där begreppen skrev jag ut några extra gånger och rättade lite enstaka stavfel. men jag trodde ju att jag inte var godkänd för så skrev hon, men jag klagar inte över ett vg. Texten kändes bra så jag tycker jag är värd det faktiskt. puss

2011-03-03 @ 18:02:27
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0