Fira med turkost!

Blogg.se funkade ju inte särskilt bra i helgen, skrev två inlägg igår som jag hoppas att ni kan se nu, visar mina nya jeansshorts tex :)
Idag har jag och Rebecka äntligen skrivit klart vårt konstnärliga fördjupningsarbete med pedagogisk inriktning (ja, det är så flummigt som det låter) och det firade vi såklart med en glass i solen! Klasskompisarna gav oss onda ögat, men det rörde oss inte i ryggen, haha. Så nöjda! Men firandet slutade inte där, efter min praktik idag så gick jag loss på New Yorker (nyöppnat här i Örebro) och Lindex. På Lindex handlar jag nog uteslutande underkläder, så även denna gång. Deras bh:ar är bäst för det priset! Och New Yorker är definitivt en affär jag kommer gå tillbaka till. Hittade nämligen en kavaj! Som jag har letat! Visserligen inte helsvart, men i övrigt perfekt. Vad den kostade? 99 kr ;) Det blev en superskön turkos kofta också, gissar att det kommer bli fler sådana framöver. Koftor är nog det bästa plagget någonsin! Dagens färg är såklart turkos!

Kommentarer
Postat av: Maria

Superfint alltihopa!!! Jag vill också shoppa! Men jag har inga pengar och än så länge gäller secondhanddealen. puss

2011-05-09 @ 21:58:16
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Secondhand gäller till första juni, sen har jag ingen lust längre. Jag köper ju ändå det mesta på secondhand men det har inte varit så roligt med det kravet hela tiden.

2011-05-09 @ 22:16:35
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket fina Malin! Det värmer otroligt mycket! :D



Och vilka snygga fynd du gjorde! Speciellt när det går i turkost, en läcker somrig färg :)

2011-05-12 @ 09:38:12
URL: http://simoneh.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Fina du!



Vad kul att det öppnat där. Vad kul att du hittade en kavaj och till det priset med. Ett riktigt fynd.

Jag tycker att Lindex har riktigt bra underkläder. Sedan har twilfit (i Skövde) väldigt bra med.



Skönt nu när vädret är så bra.



Sv: Tack älskade vännen för dina ord. Hjälp, jag är dock skitnervös för hur jag ser ut framför kameran...hackar tänder.



Presenten du vet...en dag dyker den upp hos dig :)



Kramar

2011-05-12 @ 21:38:39
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0