Kulturfestival och Kiruna

Igår var det Kulturfestival på skolan, massa bra grupper från skolan och massa folk, riktigt kul! Frank Ådahl var gästartist (ni vet Lejonkungen-rösten) och han sjunger grymt bra, fattar inte hur han lyckas, det känns som han bara öppnar munnen och så kommer det ut massa snyggt. Alla rörde sig hela tiden, så det blev inte många bra bilder direkt :P Svårt att fånga konsertkänslan med blixt, så då får man finna sig i att det blir lite suddigt ;)
Mamma ringde mitt i konserten, så jag ringde upp sen och så berättade hon att de hade bokat en charterresa till Turkiet. Familjen brukar aldrig åka på charter eftersom pappa flyger mycket genom jobbet och får massa flygpoäng hos SAS. Så när vi har semestrat har det varit diverse mellanlandningar och fixa och hitta allt själv. Jag frågade mamma om de hade varit på charter förut och så lyckades hon på nåt sätt säga typ "Ja, jag och pappa åkte ju på charterresa till Kiruna" och så började vi gapskratta på en gång. Så himla fult, hahaha. Charter till Kiruna liksom, finns det? :P Hon fattade inte heller hur det gick till, men det var samma begynnelsebokstav på det rätta ordet Kos, så det kanske klingade lika i hennes hjärna, hahaha.

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

kul med sån festivaltjossan :)



ja men coconut var riktigt god, testa vet jag :)

2011-05-29 @ 16:28:48
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad kul att höra honom, han är verkligen grym! :D

sv. Min är blåvitrandig faktiskt, jag gillade den mest. Fast då fanns inte de prickiga och så, köpte den för några veckor sedan och din kom ju nyss ut :) Funderar på att slå till på den också :)

2011-05-29 @ 19:41:47
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag ser fram emot lite långledigt..... det gör så mkt på sig.... :) Sen är det bara 3 veckor kvar på jobbet.... :)

2011-05-29 @ 19:49:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

haha, charter till Kiruna! Bildbevis säger jag! Jag hoppas också på att förkylningen bara har försvunnit tills imorn, det vore fint =) puss

2011-05-30 @ 00:02:23
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0