Lugn

Jag kommer på mig själv med att stressa med onödiga saker, typ gå fort fast jag inte måste, fixa med massa grejer samtidigt, lite sånt. Men så fort jag kommer på mig själv saktar jag ner, jag måste lära mig att ta det lugnt. Inte det lättaste, men jag försöker! Har prickat av några fler saker på att-göra-listan idag, så det är inte alls mycket kvar den här terminen. Träffa sånglärarna imorgon, sjunga i provkör (och få betalt), gå på kulturfestival, vårbal och avslutning. Sen är det sommarlov! Eller ja, ska läsa en eller två sommarkurser (har inte bestämt än, behöver pengar, men behöver samtidigt vara ledig), men det är nog inte så betungande, det är ju inte som att min framtid hänger på dem :)

Fick det här fina kortet och örhängen i brevlådan idag, från världens bästa Maria. Miss you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tur att det kom fram till slut, vet inte riktigt vad posten i Malmö sysslar med! puss

2011-05-26 @ 14:30:20
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad fint av Maria!



Ja, du måste ta det lite lugnt. Andas och försök inte rusa iväg. Ta en paus och sätt dig en minut och då ska du sitta helt stilla under den minuten.

Jag är tyvärr likadan men försöker allt oftare att inte stressa.

Kram

2011-05-27 @ 09:20:34
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0