Lyxig kycklingsallad

Mums! Åt en supergod kycklingsallad när jag kom hem efter en alldeles för lång skoldag, som tur var kunde jag sitta i solen och läsa iaf. Det som gör salladen extra god är nog att man ska använder grillad kyckling, skär i små bitar och sen marinerar i lite olja, sweet chilisås och pressad citron. Sen tar man väl andra salladsgrejer som man tycker är goda helt enkelt. Jag hade nån salladsmix, äpple, gurka, tomat, paprika, avocado och fetaost. Och så lite pressad citron på. Supergott! Och ja, min mat ser alltid ut så ;)

Kommentarer
Postat av: marcela

Den ser sååå god ut!! :) Fetaost är ju typ det godaste man kan äta! :)

2011-05-11 @ 09:24:50
Postat av: tess

Det ser väldigt gott och nyttigt ut =)

2011-05-12 @ 22:18:51
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0