Tala i tungor

Igår kände jag mig piggare och gladare efter över en vecka med magkatarr. Vågar inte känna efter ordentligt, men jag tror att den är borta nu :) Jag blir hungrig och kan äta utan att det tar stopp på en gång. Och jag känner mig inte illamående längre, så det är ju ett bra tecken :) Det var verkligen på tiden!

Nu är jag i princip ledig, ska bara till skolan och testa en grej som är hemlig, haha. Man vet aldrig vem som läser, så det är bäst att tala i tungor ;)

Har köpt biljett till balen nu i alla fall, men nu har vi nästa problem. Vad ska jag ha på mig? Tror jag tar en sväng till stan i eftermiddag och kollar lite igen. Annars har jag tre alternativ tror jag. Men det dumma är att alla är lite för stora.. Konstigt det där, jag ser ju tydligt på kläderna att jag har blivit mindre, men jag fattar det inte riktigt ändå.. Kan fortfarande känna mig stor liksom.. Men det är nog den där himla magen som vägrar bli platt som förstör för mig, haha :P Plus att jag är lång såklart.. Men det går ju inte komma undan.

Vill ni se alternativen och hjälpa mig bestämma vad jag ska ha på mig?

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh, nu är jag ju jättenyfiken på vad den där hemlisen är! puss

2011-05-30 @ 20:33:38
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad skönt att du mår bättre. Fasiken vad kul med balen och att du hittade den vackra för 350 kr.



hemlis=)

2011-06-02 @ 01:20:10
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0