Måndag och huvudvärk

Hej och hå. Jag hatar mitt huvud just nu. Vaknar varje morgon med riktigt vidrig huvudvärk. Och idag är det om möjligt ännu värre än vanligt. Tips på bra kudde någon? Har en nackkudde, men jag får ont av den också.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska sova för att inte få ont.. 

Helgen har varit sådär, jag har inte mått så bra, har känt mig helt konstig.. Och så har vi städat och tvättat massa. Soffklädseln och några kuddar bland annat. Inte så kul, men nu är det klart och soffan luktar gott igen ;) 

Efter lunch har jag lektion, grupphandledning inför c-uppsatsen. Jag försöker läsa lite innan jag ska dit, men det går trögt. Har iaf bestämt tid för sånglektion med min fina sångfröken nu, det blir kul att sätta igång på torsdag! Ska kontakta en sjukgymnast på skolan också, hoppas han kan fixa till mig! För såhär kan jag inte ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror du att huvudvärken beror på hur du sover? Jag har ju spänningshuvudvärk och när det är riktigt illa sover jag bara med en ganska platt kudde istället för 2 fluffiga som jag brukar. puss

2011-09-05 @ 13:00:05
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

du borde gå till en hälsokost/life butik av något slag. dom brukar kunna trolla ibland :)



kul att du adda mig! vi ska spela spel efter spel :D

2011-09-06 @ 07:02:37
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0