No shoes

Det blev inga skor för mig den här gången.. Har gått och tänkt på dem i flera dagar och så var jag på stan och provade dem idag igen, men jag fick ont i hålfoten av att gå med dem i några minuter där, bådar inte gott för en hel dag med andra ord. Så det blev inget köp.

Annars har jag faktiskt varit duktig och pluggat idag, har läst allt till på onsdag. Det var inte så många sidor, men eftersom det var på norska tog det mycket längre tid än vanligt! Lånade böcker till veckan därpå också som jag tänkte att jag skulle hinna läsa innan de ska lämnas tillbaka om en vecka, får se hur det går. Men de bor i mitt skåp över helgen. Då får jag vara ledig i helgn plus att jag har en bra anledning att åka till skolan på måndag :P  Så kan jag passa på och öva då också, det gjorde jag faktiskt idag :)

Bokade tid hos sjukgymnasten på campushälsan också, så nu tänker jag att jag ska få en bättre rygg! Han var ganska fullbokad, så jag får vänta till nästa måndag. Men nu vet jag ju iaf när det blir och det känns fint!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är lättare att hålla ut om man vet ATT man har en tid och så kan man räkna ner tiden =)Du hittar nog ett par skor som sitter bättre också =) puss

2011-09-09 @ 19:19:59
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Sofia

AÄschh! Synd med de där skorna. De var ju sjukt snygga! Måste själv köpa nya skor. Höstiga slash, vintriga. Och gärna liten klack. Men jag har blivit som min pappa och blir så himla skeptisk och ba "måste jag inte impregnera de här" och "sulan verkar inte av tillräckligt god kvalité..."

2011-09-10 @ 14:05:08
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0