Ont igen...

Det verkar vara för mycket begärt att få ha flera bra dagar på raken tydligen.. När jag har en bra dag orkar jag mycket, men det blir gärna bakslag dagen efter.. Så eftersom det var en bra dag igår så har jag jag haft extra ont i ryggen och huvudet idag och har inte fått så mycket gjort alls.. Tråkigt! Har dessutom nyss haft tvättid, alltid lika kul ;P

Nu ser jag på Idol, tycker svenska folket röstar kasst som vanligt :P Igår till exempel, hon som var överlägset bäst gick inte vidare, folk fattar nog inte hur duktig hon är.. Men jag litar på att juryn tar henne vidare på fredag ändå :P Tycker överlag att tjejerna är grymt mycket bättre än killarna i år, så det är lite muppigt att inte alla tävlar mot alla nu i början..

Jag klippte för övrigt luggen imorse, den var nästan i ögonen och det känns ju lite väl långt ;)



Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

bra dagar får man max 2 gånger i månaden :P



sv; jag är gammal ju haha

2011-09-28 @ 21:09:16
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Maria

Det suger med såna dåliga dagar och tyvärr kommer dem alltför ofta! jag har fått lite gjort iaf, fast huvudvärken hänger i =( puss

2011-09-28 @ 21:52:29
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

jag stör mig på reklamen, appen bryr jag mig inte om alls. eftersom jag inte är på blogg.se skulle inte ha den...inte ens om jag blogg apå blogg.se :P

2011-09-29 @ 16:27:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0