Århundradets värsta natt?

Fy vad vidrigt trött jag är! Jag tittade på klockan sista gången vid tre och sen tog det ett tag till innan jag ÄNTLIGEN lyckades somna inatt. Helt sjukt. Och sju skulle jag upp. Så nu har jag duschat och sitter och äter frukost. Två bamyl koffein fick göra frukosten sällskap, annars kommer mitt huvud att dö. Plus att jag hoppas på att bli lite piggare.. Snart ska jag alltså till skolan och ha ensembleledning. Det känns inte som världens bästa kombo direkt, tur att det är klassensemble och inte kördirigering i alla fall! Känns inte lika krävande.. När jag kommer hem ska jag lägga mig och sova igen. Jag längtar redan..

Kommentarer
Postat av: M

men usch hoppas du mår bättresnart dear!

långvarig huvudvärk är piss:(

2009-09-18 @ 10:01:48
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup & foto

japp Kommer inom kort :)

2009-09-18 @ 22:43:53
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0