Lång dag

Jag är inte riktigt van vid att dagarna är såhär långa. Det känns som att den här dagen har varit två dagar nästan. Hade ju lite info imorse och kom hem vid elva, sen tränade jag, duschade länge, åt lunch och tog det bara lugnt i flera timmar kändes det som. Hann öva gitarr i en halvtimme också innan jag cyklade iväg till skolan igen för att ha kammarkör. Självklart började det regna halvvägs påväg till skolan, jag som hade plattat håret och allt. Men det löste jag genom att bli påskkärring med sjalen runt huvudet.

Det var riktigt roligt med kör igen, många nya och det lät väldigt bra för att vara första gången med en "ny" kör. Sen när jag hade slutat satte jag mig i Prego med Adrijana och Gabriella och några till. De droppade av en efter en, men jag och Adrijana satt nog kvar i två timmar för att försöka vänta ut regnet. Men det gick inget vidare. Efter en god kopp choklad/chilite så trotsade vi regnet och cyklade hem ändå. Och blöt blev jag vill jag lova. Men skinnjackan skyddade riktigt bra mot regnet, bättre än regnjackan! Imorgon ska jag upp lika tidigt, men jag tänkte kolla klart på Grannfejden innan jag lägger mig. Tycker att det är lite roligt att kolla på envisa människor som vägrar ge sig trots att det är så uppenbart att de har fel, haha.


Längesen jag hade någon bild. Här ser ni en trött Malin.

Kommentarer
Postat av: Maria

Då kan du skicka din regnjacka till mig =P Min gick sönder i morses.. Använt den kanske 2-3 gånger och så gick dragkedjan sönder.. =(

2009-09-04 @ 08:09:04
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0