Promenad innan frukost

Vet inte riktigt om det är min grej att promenera innan frukost, jag blir ju så himla hungrig och orkar inte gå särskilt fort.. Imorse åt jag en banan och drack vatten innan jag gick, var tvungen att gå förbi affären också så det tog lite extra tid. Snacka om att det var gott med frukost när jag kom hem. Fil med keso, banan och vindruvor blev det idag. Snart ska jag ta mig en dusch och sen blir det sola för hela slanten idag också (så då blir jag väl svettig igen, men skit samma).. Låg ute i solen och läste igår, sisådär 5-6 timmar. Jag fick lite färg, så den vill jag förstås bättra på idag. Heja sommarlov med sol!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, heja solen! Jag ligger också och njuter! Har lånat första två böckerna i twiligt-serien av Anna och kan inte för mitt liv förstå varför jag inte läst dem innan?! Så himla bra, jag är helt fast!



Nästan så att jag inte vill ligga på rygg och sola för kan jag inte läsa utan att skymma solen för ansiktet, haha!

2010-06-23 @ 13:45:53
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0