Sammanfattning

Fullt upp precis som jag brukar ha.. Emma kom hit igår eftermiddag och sov här, därför jag inte uppdaterade igår, vi hade för mycket att prata om och fixa som vanligt :P

Idag har den sista delkursen i Pedagogiken startat, den verkar bäst hittills. Mobbning och trakasserier ska vi lära oss mer om. Kurlitteraturen jag har kikat på hittills verkar faktiskt bra (nästan som skönlitteratur) och läraren har jobbat som musiklärare tidigare och verkar väldigt vettig. Yay!

Efter lunch träffade vi ett par gemensamma vänner som har fått barn, hur söt som helst var hon. Och jag fick det största leendet :D Ikväll har jag spelat gitarr och sjungit lite mellan laga-mat-varven. Och till och med övat på min sångläxa såhär på kvällskvisten. Snart kan jag den. Italienska är inte jättelätt om man säger så.

Nu ska jag se ett avsnitt av Glee och sen är det läggdags. Imorgon har jag sånglektion och måste läsa massa kurslitteratur. Skulle vilja gå på konsert på kvällen också, får se om det hinns med.


Och. Jag får massa komplimanger för mina blommiga skor och min nya älsklingskjol (i inlägget under) som jag har på mig idag igen, aldrig fel :)

Kommentarer
Postat av: Jamiies <3

Hihi jag har tänkt på det sjukt mycket, det är liksom ens egens val :)

2010-05-05 @ 08:50:10
URL: http://jamiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Superfina skor, passar bra nu på våren och sommaren!

2010-05-05 @ 15:33:30
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Wiilow

De där tar jag av dig då vi ses. Det blev ingen Ikea i veckan....men snart så ( då mamma har tid å e ledig) Ska bli så kul å ses fin!



Tack för dina ord gumman

2010-05-06 @ 00:04:19
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0