Mysa

Vi hade konsert för varandra i klassen på förmiddagen, det tog nästan 4 timmar, med bara några små pauser mellan. Fast det blev inte så mycket till paus för min grupp eftersom vi var tvungna att rodda och fixa ljud och sånt. Men konserten gick riktigt bra för oss i Mysa-gänget (kursen heter Misa för musik i samspel och eftersom vi har mystema så passade ju Mysa bra, lite lagom ordvitsigt sådär). Såhär snygga var vi idag:


Nog för att jag är längre än de andra, men jag hade klackar också ;) Det syns inte så bra på bilden, men svart med någon lila detalj var klädkoden för oss tjejer. Så jag, Rebecka, Adrijana och Minda var på stan igår och letade lila detaljer. Det var verkligen inte det lättaste! Det fanns inte alls mycket så mycket som man skulle kunna tro.. Men det kanske var förra året det skulle vara lila, vi kanske inte riktigt hänger med i svängarna :P Hursomhelst hade vi en väldigt mysig kväll på stan igår, jag och de fina tjejerna :)

Och just det. En knäpp grej idag var att en av lärarna för Misa ropade på mig, jag trodde förstås att hon skulle säga något viktigt om musiken eller lektionen eller så. Men nej, hon skulle säga att jag hade en sån himla snygg top, haha. Och fråga vart jag hade köpt den och om den fanns kvar. Jag kan ju tillägga att hon är 50 plus, så det var lite oväntat att hon skulle vilja ha just en sån, haha :) Men den är från H&M ifall ni också är nyfikna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0