Redan paket!

Jag beställde ju från H&M i måndags kväll. Och idag före lunch fick jag ett sms om att jag kunde hämta paketet efter kl 17, så hela eftermiddagen har jag väntat på att få hämta ut det ;) Trodde inte att det skulle komma redan idag, men när jag visste om det blev det helt plötsligt väldigt jobbigt att vänta, haha :)

Jag är faktiskt nöjd med allt för en gångs skull! Eller ja, jag har ju inte fått hem allt än, men de grejer jag fick hem nu gillar jag redan :)

Var lite osäker på om jag skulle passa i den här blommiga kreationen, men det tycker jag minsann att jag gör :)


Lite puffiga axlar på den här med. Hade en prickig top som jag älskade när jag gick i gymnasiet, undrar vart den har tagit vägen.. Tror den blev för liten så jag har säkert inte kvar den. Men nu har jag en ny iaf ;) Och ett knytskärp, trodde den breda delen skulle vara lite längre runtom, men men. Får väl ha en kofta över, det blir liksom en glipa bak med bara snöre.. Men det blir det nog på alla som är större än XS. Gillar ni den vita handledsaccessoaren (aka bandaget) förresten? :P


Och ett mysigt nattlinne bidde det också. Perfekt med långa ärmar för mig som fryser om armarna men inte benen :P Lite bättre bild på knytskärpet. Alltid trevligt att framhäva midjan lite ;)


Kommentarer
Postat av: Viktpressaren

Wow vad snyggt!!

Vad duktig du är med viktnedgången också. Jag har inte haft mkt bloggmotivation, så därför har jag varit dålig med det :( Men nu ska jag allt bli lite bättre. Kanske inte 2 inlägg om dagen men i alla fall några i veckan och framför allt så ska jag besöka dig o mina andra favvobloggar mer! Ibland blir stressfaktorn för hög och av nån konstig anledning är det det roliga som man drar ner på. konstigt! :)



kämpa på nu med sista kilona! Jag fortsätter köra hårt här med. Se om man kan pressa 10 kg till jul, vad säger du? :)

kram!!!

2010-10-07 @ 21:19:00
URL: http://viktpressaren.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh, allt var ju jättefint!!!



Elloskläderna var en besvikelse! Jag hade beställt en rutig långskjorta/tunika och ett 3-pack linnen, båda i lila men det var en ganska ful lila nyans. Liksom grådassigt lila och fis-ljungfärgat. Dom åker tillbaka! Men jag beställde även 2 t-shirtar/toppar som jag har sen tidigare fast i andra färger, dem älskar jag så dom får stanna: en svart och en khakigrön =)

2010-10-07 @ 21:43:12
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Plutten

Gillade den randiga tunikan! Vill ha!:)



Svar; Ja, jag hade ont långt efter. Det tog en månad ungefär innan jag började kunna känna mej "normal" igen...

2010-10-08 @ 10:15:15
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Sofia

måhmåhhåå vad fina plagg! mycket bra köp! Nu gör du mig ju köpsugen. och blommorna. Herregud du borde bara bära blommigt hahah! Farligt farligt!

2010-10-08 @ 14:51:03
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0