Glad Påsk!

Jag är som vanligt inte så aktiv på bloggen när jag är hemma hos familjen. Nu är jag dessutom i fjällen och har varit sen i torsdags kväll, har inte packat upp datorn förrän idag. Hur härligt som helst är det här. Strålande sol hela tiden. Och varmt och skönt. Det enda minuset är väl att snön inte är särskilt bra att åka skidor på. Men jag solar gärna ;) Får mest fräknar, men det kanske kommer lite färg snart också, vore ju trevligt :)
Visar bilder härifrån sen, har ingen sladd till kameran här.
Hoppas ni har en lika härlig påsk som jag, åker hem på tisdag. Skulle ha åkt bil, men de var tvungna att åka imorgon och jag kände inte för att missa en hel dag. Så det blir sista minuten-tåg på tisdag hoppas jag, om det nu finns några biljetter kvar, får se imorgon.. Annars får jag väl stanna lite längre då ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att du inte måste åka exakt på tisdag om du inte får nån tågbiljett,inte helt fel att stanna längre =) Alltså, det var typ 200 mil tur och retur, men det är tillräckligt jobbigt! puss

2011-04-26 @ 08:05:56
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, det var skönt och doppa fötterna, längtar tills man kan doppa hela sig själv haha

2011-04-27 @ 18:17:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: tess

Hoppas att du har det bra uppe i norrland tjejen!! =)

2011-04-27 @ 21:00:59
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0