Uppsatsinlämningspanik!

Seriöst, jag blir aldrig kvitt uppsatsstressen! Usch, vilken panik jag har haft på förmiddagen. Uppsatsen skulle skickas in idag kl 12 och gå via någon plagiatkontroll innan den skickades till examinatorn. Jag gjorde precis som det stod att man skulle, men det fungerade såklart inte. Fick tilllbaka mailet på en gång där det stod att mailadressen inte fungerade. Och sen att försöka få tag på någon nu var ju inte det lättaste i dessa semestertider!

Men, det ordnade sig till slut i alla fall. Fick bra hjälp av hon som är kursansvarig och fick skicka till hennes adress istället. Och det fungerade på en gång. Inte okej att skrämma upp mig sådär genom att se till så att det inte fungerar att göra som de säger att vi ska!

Nu tar jag jullov igen och hoppas på att slippa få en hjärtattack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GOTT NYTT ÅR!

2012-01-01 @ 03:04:45
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0