Kommentarhyfs

Alltså. Det här med kommentarer. Om man kommenterar i någons blogg så tycker jag att man ska kommentera inlägget som personen har skrivit, alternativt bilden till inlägget. Självklart kan man ha en konversation igång och kanske svara på varandras kommentarer. Men att bara svara på kommentarer man själv har fått utan att ens titta vad som står i inlägget man kommenterar, det är inte okej! Jag hade en dålig dag igår, det tyckte jag att man kunde utläsa av mitt förra inlägg. Men vad får jag för kommentar till det? Jo, ett svar på en kommentar som jag har skrivit, utan ens ett "hoppas du mår bättre snart" eller nåt i den stilen. Jag blir så irriterad. I vanliga fall kanske jag inte skulle ta så illa upp, men just igår gjorde jag faktiskt det. Till saken hör att den här människan aldrig kommenterar något jag skriver, bara svar på kommentarer som hon har fått själv.. Egoistiskt ja. Tänker man aldrig kommentera inläget behöver man inte kommentera alls.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, hoppas det inte är mig du syftar på! Jag hade en riktig pissadag igår så jag kommenterade nog inte alls, tror jag. Hoppas du mår bättre idag - jag har migrän, jippie!!!



men visst är det fräckt när folk kommenterar att de har en tävling i sin blogg eller vill ragga läsare om man själv har skrivit ett djupt och personligt inlägg - det händer ju rätt ofta det med. Då publicerar jag inte dem kommentarerna för dem ska inte få reklam för sig! puss

2011-02-22 @ 13:35:37
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Nu var det faktiskt ett tag sen jag hade såhär ont i huvudet så jag ska inte klaga - men det är himla trist när det blir såhär. Fick sms:a min skrivarkompis i skolan att vi får skriva imorn istället.



Mår du bättre nu? Jag tror absolut att knallrosa naglar hjälper, tack för peppen! puss

2011-02-22 @ 14:06:05
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0